CONVOCATORIA DE ASEMBLEA XERAL ORDINARIA CURSO 2024/2025
Día: XOVES 19 DE XUÑO DE 2025
Hora: 1ª convocatoria: 16:30 horas.
2ª convocatoria: 16:45 horas.
Lugar: Aula 10A do IES Sánchez Cantón.
ORDE DO DÍA:
1. Aprobación da acta da última reunión.
2. Balance de contas do exercicio.
3. Despedida da anterior directiva do IES Sánchez Cantón. Esperamos que veñan para
agradecerlles a súa labor e falar de aspectos deste curso.
4. Balance de actividades realizadas durante o curso 2024/2025:
○ Implantación da nova App: Unha ferramenta clave para axilizar e facilitar a
comunicación coas familias.
○ Apoio na mellora do sistema de son do Centro: Colaboración activa para
optimizar as instalacións.
○ Inicio do proceso de doazón de libros de lectura obrigatoria: Unha iniciativa que
busca facilitar o acceso ao material didáctico.
○ Participación no "Trocalibros": Fomentando o intercambio e o amor pola lectura.
○ Procura e xestión de descontos para socios: Ampliando os beneficios de
pertencer á ANPA.
○ Dinamización de festas e eventos: Contribuíndo ao ambiente festivo en datas
como o "Túnel do Terror", o Nadal e o Entroido.
○ Posta en marcha da recollida e reciclaxe de aceite usado: Un compromiso coa
sostibilidade e o medio ambiente.
5. Obxectivos e proxectos para o vindeiro curso:
○ Incremento do número de socios: Mediante unha maior difusión dos proxectos e
actividades da asociación.
○ Continuar coa colaboración activa co Centro: Apoio a novas iniciativas de
mellora, seguindo o exemplo do sistema de son.
6. Chamamento á participación: Necesitamos persoas voluntarias! Para seguir medrando
e enriquecendo a nosa comunidade, buscamos colaboración en áreas clave:
○ Persoa encargada da maior divulgación das actividades desenvolvidas.
○ Enlace co proxecto do horto escolar.
○ Responsable da doazón de libros.
○ Xestor/a de descontos para socios/as.
○ Coordinador/a de festas e eventos (Túnel do Terror, Nadal, Entroido, e a
Graduación do alumnado de último curso).
○ Persoa encargada da recollida e reciclaxe de aceite.
○ Responsable da actualización da páxina web.
○ Contacto coa cafetería para premios e a xestión do comedor do luns.
7. Renovación da Xunta Directiva:
○ Elección e presentación dos novos membros.
8. Rogos e preguntas por parte das persoas asistentes.
Agardamos contar coa vosa valiosa presenza para seguir construíndo xuntos unha ANPA activa e
participativa.
Ningún comentario:
Publicar un comentario